Ny start og lidt om min weekend.

Hej alle sammen!
Jeg er ikke ny blogger, jeg er gammel blogger. Jeg har blogget i ca. 3,5 år nu, dog på blogspot. Jeg har besluttet mig for at prøve WordPress, dog vil jeg stadig blogge på min gamle, da jeg lige skal prøve WordPress, for at se om det er mig (For at se om jeg skal stoppe hele på blogspot, og kun bruge dette). Det hele er lidt nyt for mig, og så alligevel ikke! Jeg har prøvet dette system før, da jeg blogger på en helt anden blog også, dog er jeg ikke ene blogger der, det er et forum for bloggere – og det er nemlig WordPress de bruger. Så kender lidt systemet, men ikke 100% endnu! Min gamle blog (som jeg stadig vil bruge i hvert fald indtil videre), den er http://www.camillajb.blogspot.dk 🙂 Jeg håber I har haft en god weekend, det har jeg i hvert fald. Jeg har trænet og været til barnedåb! Min mindste nevø er blevet døbt i dag, fantastisk dag/weekend.

1545874_10151881722478062_228188585_n1779710_10151881722728062_1922393070_n

Skriv et svar

