Go or no-go?

Image

Jeg fandt dette på nettet på et tidspunkt, og jeg synes faktisk det ser ret fedt ud. Jeg synes det er specielt og det kan jeg rigtig godt lide. Der er ikke ret mange personer som har dét! Jeg kan godt lide når folk skiller sig ud på visse punkter, hvorfor skal man være ligesom alle andre? Kunne I finde på at få det lavet på et tidspunkt? Jeg tror ikke jeg får det lavet, jeg tror bare jeg holder mig til at jeg synes det ser fedt ud. Men nu snakker vi om piercinger! Hvornår synes I at man er for gammel til piercinger? Har I piercinger, hvis ja – hvilke? Min mening er nok at jeg ikke har lyst til at sige en bestemt alder, da jeg synes det er forskelligt hvad der passer til folk. Ved nogen klæder det folk, og andre gør det ikke. Altså når de bliver voksne/ældre.

Skriv et svar

