Sund hjemmelavet “softice”

Jeg så denne lækre opskrift inde på anden hjemmeside, så jeg vil ikke have æren for at have fundet på den. Men den ser lækker ud, og det skal jeg helt klart prøve på et tidspunkt selv 😉 Har I ellers nogle lækre sunde opskrifter?

dzX

Der er brugt frosne jordbær, lidt juice, A38, sødemiddel, vanillekorn og hindbær sirup.
Dét skal du bare putte ned i en blender og wupti! 😀

Beklager jeg ikke kan fortælle hvor meget der skal i af hver, men det ved jeg desværre ikke! Men prøv jer lidt frem 🙂

2 thoughts on “Sund hjemmelavet “softice”

Skriv et svar

