Hvad bruger jeg af makeup til dagligt?

Jeg bruger faktisk ikke så voldsomt meget. Jeg er en person der ikke vil gå med alt for meget makeup til hverdag! Så jeg bruger mascara, eyeliner, pudder og nogle gange en dækstift. Men den har jeg desværre ikke lige fået taget et billede af. Nogle gange gør man lidt ekstra ud af sig selv, også til hver dag. Men for det meste, er det det som er på billedet som jeg bruger. Hvad bruger I af makeup til hverdag? 🙂

Image

One thought on “Hvad bruger jeg af makeup til dagligt?

Skriv et svar

