Tatoveringer!

Nu skal vi have lidt tattoo snak! Jeg er en af de mange som godt kan lide tattoos og jeg har da selv en af slagsen, og jeg har planer om flere. Dog gider jeg ikke blive fyldt med dem, så de bliver enkelte og små. Jeg har en lige nu, som er et symbol for min familie. 

Jeg kan godt lide at sidde og kigge på tatoveringer på nettet, og få inspiration – og det behøver ikke være til en tatovering. Jeg kan også godt lide at tegne, så igennem tatoveringer på nettet får jeg nogle gange lidt inspiration til det. Men tilbage til tatoveringer! Jeg har fundet nogle billeder af dem fra nettet af jeg har kigget på og få lidt inspiration!

Image

 

Hvor mange er jer har tatoveringer? Og hvem har ikke? Eller har I planer om det? Jeg synes kun det er fedt hvis I ikke har planer om at få en tatovering. Bare fordi alle får det, behøver DU ikke det fx. Nu om dage har alle en tatovering næsten, man er næsten “speciel” hvis man ingen har og ikke har planer om at få en. Jeg har oplevet en blive helt chokeret over at en person ingen planer havde om at få en tatovering. Det er vel ens eget valg om man får en tatovering eller ej! Hvad er jeres mening? Ville I blive chokeret over hvis en af jeres venner eller veninder ikke havde planer om at få en? Jeg ville ikke, det er folks eget valg! 

3 thoughts on “Tatoveringer!

  1. Jeg ville bestemt ikke blive chokeret, snarere glad for ikke at være den eneste. Jeg hverken har eller skal have. Det der med at komme permanent blæk ind under min hud, det er bare ikke for mig. Jeg har heller aldrig fået farvet hår, hvilket heller ikke virker “normalt” i dag. Men med tatovering er det ikke fordi der ikke er billeder jeg synes ville være fede og symboliserende at have – ikke inspireret af andre – at det er unikt og personligt er ret vigtig for mig, i min holdning til tatoos. Jeg kan ikke rigtigt forstå dem der får permanentet noget ind i huden,
    bare fordi det var pænt. Eller dem beslutter at de vil have en tattoo bare for at have en, uden på forhånd at vide hvad det skulle være. Jeg har ideer til, hvad det skulle være på mig, hvis det skulle være… det skal det bare ikke, ikke “rigtigt” / permanent… Men selvfølgelig er det folks eget valg, om de har lyst…

  2. Jeg har lige pt. ingen tatoveringer, men har dog planer om at få en i den nærmeste fremtid. Jeg har i mange år altid tænkt, at jeg da helt klart ville få en tatovering, HVIS jeg fandt det rette at få tatoveret. For mig er det vigtigste helt klart bare at det er noget, som er gennemtænkt og har en betydning. 🙂
    Jeg har ærligt talt aldrig nogensinde været overrasket over, at nogen ikke vil have en tatovering. Det er folks eget valg, og det er for mig stadig mere “specielt” at have en tatovering frem for ikke at have. Højst sandsynligt fordi jeg egentlig kun kender 2-3 stykker med tatoveringer.

  3. Jeg har to tatoveringer. For det første synes jeg at det er flot, når ikke man overdriver det, og hvis det betyder noget for en. Mine tatoveringer har en meget stor personlig betydning og minder mig om bl.a. om hvad der gør mit liv værd at leve. Men bare fordi jeg selv har, og gerne vil have i hvert fald 2 mere, så har jeg stor respekt for dem der ikke har planer om at få nogle. Faktisk har jeg mere respekt for dem end, de folk der får en tatovering bare fordi det er pænt eller fordi alle andre har en.

Skriv et svar

