Anbefaling!

“Smooth Skin Daily Exfolaitor – en daglig peeling, som du bruger om aftenen efter afrensning og inden du smører creme i ansigtet. Smooth Skin Daily Exfolatior skal blot blive på huden under din creme og virke på huden, hvor den vil hjælpe med til at holde hudens porer rene vha. BHA (2% salicylsyre), som både er anti-bakteriel, anti-inflammatorisk, beroligende og vil virke både ovenpå huden og nede i de dybere hudlag. Altså virkelig et fantastisk produkt, hvis man lider af solskader, pigmentforandringer, ujævn hud, talgknopper o.l”  – Skrevet af Danishskincare selv.

20140212_142107

Jeg har brugt den i lidt tid nu, og jeg kan helt klart anbefale den. Den er efter min mening god! Jeg er i hvert fald blevet rigtig glad for den. Jeg kan sagtens finde på at købe noget derfra igen.. Har købt fra deres hjemmesideside før, og jeg har altid været glad for deres produkter! 🙂

Jeg synes det er vigtigt at passe på sin hud, i det hele taget sig selv. Det er vigtigt at pleje sin hud, så man har en lækker hud! Derfor vil jeg personligt gerne bruge penge på sådan noget, og nu snakker jeg i det hele taget. Priserne er meget forskellige, men det kommer jo også an på mærket på produkter du køber, osv.

Den jeg har brugt, den er fra http://shop.danishskincare.dk/, og synes helt klart I skal kigge forbi. Jeg kan i hvert fald ikke klage over deres service, og heller ikke leveringstiden. Hvad er jeres erfaring med produkter derfra? Og hvad bruger I af produkter?

Skriv et svar

