Hvordan går det med min træning?

Jeg lavede et indlæg på min gamle blog, omkring træning og en sund livsstil. Før jul gik jeg op i min træning, og spiste sundt. Men jeg sagde efter nytår, ville jeg gå endnu mere op i min træning og sund kost. Nu skal I få en update på det!

Det går faktisk rigtig godt med min træning, sund kost, osv. Jeg spiser sundt, og jeg går i fitness så meget som muligt. Jeg er begyndt at blive kaldt fitness freak, af nogle og det synes jeg er lidt sjovt, haha! Men jeg synes da kun det er godt at gå op i ens træning og sund kost. Jeg er begyndt at følge nogle på Instagram via. et bestemt hashtag som de nu hedder. Så følger jeg forskellige folk, både med deres sunde livsstil, deres hver dag, deres træning, osv. Det synes jeg faktisk er meget hyggeligt og fedt at følge med i det. Så kommenter vi hinandens billeder, osv. Jeg synes nu det er et fedt “fællesskab” hvis man kan kalde det dét over mobilen? Jeg forstår ikke dem der elsker træning. Der er så mange gode ting ved træning og sund kost. Mange folk tror det er kedeligt at leve sundt, men sådan er det jo slet ikke. Men jeg skal jo ikke spille helt hellig. Jeg holder syndedag 1 gang om ugen, men man skal også passe på hvad man indtager på syndedagen. Alt med nåde! Jeg gir’ den i hvert fald ekstra gas mere end jeg plejer, når jeg har holdt min syndedag, som man nu kalder det. 🙂

rps20140212_125315_797

Men lige et spørgsmål til jer:
Hvornår er man I jeres øjne en fitness freak?

I behøver ikke svare på spørgsmålene, og jeg er blot nysgerrig! 🙂

Skriv et svar

