New in .. Og lidt snak :-)


IMG_20140214_194147

I dag er det fredag, og og det vil sige min ferie snart er forbi. Men jeg har nydt min ferie! Men jeg har bl.a. været nede at træne i dag, og var bl.a. på sådan noget hold i dag. Vi (Os på holdet) fik ros, og det er jo altid lækkert med ros! Jeg har bl.a. fundet ud af jeg måske skal til sjælland i næste weekend, hvilket bliver super fedt! (Altså blot på besøg, ikke flytte derover hvis nogen skulle være i tvivl.) Hvad har I lavet i dag?

Så har jeg også fået taget min nye lysestage i brug fra Barlife.dk. Den koster 259,- som I kan se på hjemmesiden! Hvis I er interesseret I at få den også, kan den købes lige her. Leveringen er ikke til at klage over, det gik hurtigt. Hvis der er noget jeg hader, så er det laaang leveringstid og det var der heldigvis ikke.  Jeg synes lysestagen er enkel & speciel. Og speciel behøver jo ikke være skidt, i hvert fald ikke i mine øjne! Så nu er der kommet lys i den, og synes det ser fint ud, stearinlys er med til at skabe hygge i denne tid, hvor det ikke ligefrem er sommervejr. Selvfølgelig er stearinlys også hyggeligt de andre årstider, men forstå mig ret.

Skriv en kommentar