Hyggelig aften & nat med vennerne & veninderne.

I går/i nat var jeg ude med nogle venner og veninder. Der var nogle forskellige konkurrencer for DJs, fed stemning, god musik, osv. Havde en super hyggelig aften & nat med vennerne & veninderne. Svenstrup & Vendelboe kom også og spillede, og jeg synes virkelig de er gode! Jeg har hørt dem før live, og der var de også gode. Jeg kan helt klart anbefale at hører dem i virkeligheden, hvis I overvejer det. Men nu er ferien jo slut også! Den går virkelig alt for hurtigt, men jeg har haft en god ferie ❤ Har I haft en god ferie?

Skriv et svar

