Min kreative side!

Som jeg har fortalt kan jeg rigtig godt lide at være kreativ! Både ved at tegne, male, osv.. Her er nogle af de ting som jeg har lavet! Hvis I er interesseret i at købe noget, så skriv en kommentar med din mail og jeg kontakter dig! Jeg kan også lave en ting, hvor I bestemmer hvordan det ser ud.  Priserne er meget forskellige 🙂 Spørger i e-mail hvis det er! Min mail: camillajbblog@gmail.com.

foto (13)

foto (30)

IMG_20130704_043552

rps20130807_044112

Screenshot_2013-05-22-10-17-11

One thought on “Min kreative side!

Skriv et svar

