Pretty Little Liars.

250px-PLL_Season_3
I
 disse dage har der været en masse, derfor har jeg ikke fået blogget. Men imellem tiden er jeg også blevet bidt af en serie! Det er Pretty Little Liars. Jeg synes den er rigtig god! Jeg havde hørt den skulle være god af rigtig mange, og så fik jeg chancen for at se den og så begyndte jeg at se det, og nu er jeg blevet bidt af det som sagt. Jeg synes den er spændende, men også en tøseserie. Jeg synes serien er lidt langtrukken på nogle punkter, men den er god på samme tid – så man bliver ikke træt af den. Det synes jeg i hvert fald ikke. Er der nogle serier I er bidt af for tiden?

Billedet er taget herfra.

Skriv et svar

