New in

New in

Jeg går som I nok har fundet ud af op i træning & kost, og jeg manglede faktisk en skridttæller (Den er fra Sportsway, den jeg har nu) Jeg synes personligt det er fedt med en skridttæller, den tæller også hvor mange kalorier man har fået forbrændt ved at gå. Mener man skal gå omkring 10.000 skridt om dagen, og jeg kan faktisk godt lide at holde styr på hvor meget jeg går, altså skridt. Da jeg er en person der godt kan lide at gå! Jeg er i hvert fald rigtig glad for den. Den koster 130,-, hvis I er interesseret i den. Jeg synes i hvert fald den er pengene værd, og jeg bruger min næsten hver dag. Leveringen er god, jeg fik min hurtigt efter 🙂 Hvilket er super lækkert.

Skriv et svar

