Budget app.

Screenshot_2014-03-03-12-01-53
Screenshot_2014-03-03-12-02-01
Screenshot_2014-03-03-12-02-15

*Billederne er ikke mine egne** 

Jeg er typen der godt kan have lide at have styr på økonomi, hvor mange penge jeg bruger, og oversigt over det.  Så bloggede Tiiner om en app igår, omkring det med budget og holde styr på hvad man bruger, osv. Så jeg tjekkede den ud, og den er allerede i brug. Jeg synes den er rigtig smart! Den holder styr på hvad du har brugt, hvad du har tilbage. Den giver også gode sparetips, fx. om “Lav en madplan”, “Undgå impulskøb”, “Spar penge på mobilen”, “Spar på transporten”,  osv! Den giver også gode tips til din økonomi, og hvem kan ikke altid bruge gode råd og ideer?

2 thoughts on “Budget app.

Skriv et svar

