D.I.Y – sådan laver du en stofpose om til en pude.

Jeg så denne idé inde på en gruppe (Inspiration til hjemmet) på Facebook, og jeg synes virkelig det er en smart idé. Du kan se puderne på sengen, det er nemlig de der stof poser, og så har de puttet en pude ned i, og klippet hangende op, så der er fire snor i alt, og så binder dem dem rundt om puden. Hvad jeg har læst mig frem til, så er ideen vidst fra Søsterne grene. Måske er puderne på billedet ikke jer, men det behøver jo ikke være disse motiver I skal have på jeres, der findes jo mange. Men jeg synes det er genialt tænkt og en god måde at genbruge tingene på. Jeg synes puderne er søde, dog er dem på billedet ikke lige min smag. I hvert fald ikke dem alle! Jeg synes måske det kunne være fedt med nogle puder med nogle puder fx. Jeg elsker jo citater, og citater kunne være en af tingene jeg kunne finde på at sætte på mine puder, hvis jeg lavede nogle selv. Kan I lide dem?

Image

**Ikke mit eget billede**

One thought on “D.I.Y – sådan laver du en stofpose om til en pude.

Skriv et svar

