Foredrag med Christian Bitz.

Jeg var tidligere i dag (d. 6. marts, klokken er over midnat, derfor skriver jeg det sådan..) til foredrag med Christian Bitz, og jeg kan helt sikkert kun anbefale et foredrag med ham. Det er helt sikkert pengene, tiden og det hele værd! Tiden gik så stærkt, og det var bestemt ikke et kedeligt foredrag. Tror der blev grinet 90% siden, han har seriøst humor den mand! Men det var ikke pga. han ikke var seriøs. Han sagde bare tingene på en sjov måde, og kom med nogle kommentar omkring det, og der blev virkelig grinet! Vi var omkring 130 mennesker vil jeg tro, det var en god stemning også. Det fede ved Christian, det er han er så ærlig, åben, sjov & realistisk omkring det hele. Han kom virkelig med nogle tankevækkende ting også, og det er super fedt. Jeg er  i hvert fald glad for jeg har mødt ham, været til hans foredrag. Til dem der ikke ved hvem han er, så er han sundhed og ernæringsexpert og er fra fjernsynet af. Til dem der interesser sig for sund kost, træning, osv. Det er helt klart et foredrag for jer, ligesom det var for mig. Andre der har været til foredrag med ham?

Her er nogle billeder:

bitz

One thought on “Foredrag med Christian Bitz.

Skriv et svar

