Home sweet home!

Image

Jeg har ikke fået skrevet i et par dage nu, og grunden er at jeg har været på sjælland hos nogen venner. Super hyggeligt og godt at komme derover. Jeg elsker København, det må jeg indrømme. Jeg synes det er en fantastisk by! Og når jeg har venner & veninder derovre, så har jeg jo en god grund til at tage derover når det er! Jeg er blevet spurgt om før, hvorfor jeg elsker det. Men nogle af grundene er vel jeg er by-menneske, der sker en del derovre, stemningen/fællesskabet (hvis man kan det dét?) i København, osv. Jeg nyder i hvert fald hver eneste gang jeg er derover. Men jylland er nu bedst! 🙂

Skriv et svar

