Hov… ;-)

Jeg sad i går og kiggede blogge, og dagdrømte lidt om rejser, fordi jeg savner at rejse og være på ferie. Jeg har gået i et stykke tid sagt at jeg savner at være på ferie, og jeg savner sol & sommer (hvem gør ikke det?) Så kommer min mor og siger hun har set billige afbudsrejser, og tænkte på mig (når jeg har gået og sagt jeg savnede at være på ferie), og vi kigger sammen lidt for sjov. De (afbudsrejserne) var rigtig hurtigt væk! De var virkelig også billige, så det er forståeligt. Lidt senere snakker jeg med en af mine veninder og siger hvor billige de er. Og så sagde jeg ud af den blå luft: “Hvis jeg er frisk på en afbudsrejse, er du så også? Hvis vi finder en afbudsrejse, vi ikke kan sige nej til?” Og det var hun faktisk frisk på! Så vi gik igang med at søge og kigge på afbudsrejser, og vi fandt ikke nogle i første omgang, og tænkte: “Nå, sådan er det jo..” og så blev vi enige om at vente og tage afsted sammen på et andet tidspunkt. Så efter lidt tid, så siger min veninde lige pludselig rigtig glad: “Jeg har fundet en afbudsrejse!!!” Og fortæller.. Det var til  Tyrkiet, og den afbudsrejse var faktisk meget billig, så den kunne vi ikke sige nej til – og så bestilte vi! Hovsa 😉  Hehe.  Så nu skal jeg/vi til Tyrkiet på søndag (Ja, det er lige om lidt!!) Glæder mig virkelig meget. Der er omkring 20-25 dernede lige nu cirka, det bliver virkelig skønt! Hvor skal I hen i år? Hvis I ved det allerede 😉

Her er nogle billeder jeg har taget i Tyrkiet, sidst jeg var afsted.

20130610_161015 20130610_161033
20130609_125814

Skriv et svar

