Så er jeg tilbage igen!

Jeg har som jeg har skrevet i et tidligere indlæg været på ferie, og jeg ved godt jeg kun sagde en uge. Men der skete nogle forskellige ting, og har derfor ikke kunne blogge. Men det skal vi ikke snakke om! 🙂 Jeg er i hvert fald tilbage nu. Nu vil jeg fortælle lidt om hvordan det er at være i Alanya.

Facts omkring Tyrkiet, Alanya.

  • Man får tit tyrkisk te i butikkerne.
  • Der løber mange katte & hunde på gaden, som er hjemløse.
  • Folk er meget imødekommende dernede.
  • Der er flest unge mennesker i højsæsonen, og flere ældre mennesker når det ikke er.  (Jeg har været der i april måned og  juni måned, og man kan godt mærke forskel) Men det er jo hyggeligt alligevel!
  • Det er normalt at shoppe om aftenen i byen i højsæsonen, og nyde vejret om dagen.
  • De gør meget mere ud af tingene i forhold til Danmark, og det gælder næsten alt. Ligefra musik, maden, detaljer, fest, huse, designs, valg (der var valg da jeg var der – derfor ved jeg bl.a. det)
  • De har en sindsyg smuk natur.
  • Trafikken er sindsyg dernede.
  • De er en time foran med klokken dernede, i forhold til Danmark.
  • Pengene dernede hedder Lira og ikke Krone.

    Men nu er vi kommet hjem, og jeg savner allerede varmen – men ude’ godt, men hjemme er nu bedst ❤

One thought on “Så er jeg tilbage igen!

Skriv et svar

