Så er der bestilt tid!

Jeg er glad, lige nu. Jeg har lige bestilt tid hos en tatovør, og jeg skal have endnu en tatovering. Min søster er så sød, at betale for den. Både at hun vil betale den betyder meget, og så at det er en tatovering jeg har drømt om og talt om længe. Jeg vil ikke fortælle hvad det er jeg skal have tatoveret endnu, men det er en tatovering som kommer til at betyde alverden for mig (det gør min første tatovering også skal det lige siges!) Jeg har sagt til en vis person, (som desværre er død nu, og ønsker ikke at nævne personen her da jeg ser det som en privat ting), at jeg ville få lavet den tatovering jeg skal have lavet, og den person blev glad – fordi personen fik historien at vide hvorfor jeg ville have den lavet, og den historie betyder også meget for personen. Jeg holder hvad jeg lover! Så nu skal der mere blæk i huden i denne måned og jeg glæder mig til at få min tatovering ❤

One thought on “Så er der bestilt tid!

Skriv et svar

