Ustream med Jonas Benjamin.

foto
J
eg ville egentlig have lavet dette indlæg igår, men WordPress valgte ikke at virke ordenligt, så jeg kunne ingen indlæg lave, virkelig træls.  Men nu laver jeg det, bedre sent end aldrig. Jonas Benjamin (Også kendt for Khani), men han har dog “skiftet” navn. Han har altid heddet Jonas Benjamin, men bare brugt navnet “Khani”) Han fortalte igår en masse ting på Ustream. Jeg har altid fulgt ham lige siden jeg “opdagede” ham og hans musik. Jeg elsker hans musik, og se lige hans øjne. Og så skal I virkelig se hans smil på et tidspunkt, hvis I ikke har set det. Han er halv dansker og halv tyrker (hvis jeg har forstået det rigtigt, det med Tyrkiet!) Jeg elsker hans sange, og jeg håber en dag jeg ser ham live. Han var super nice på Ustream igår! Han fortalte en nogle ting om sig selv, bl.a. at han var halv dansker, og hvorfor han har ændret sit navn til Jonas Benjamin. Hvad er jeres mening om ham?

Skriv et svar

