En fed app til dem som elsker musik!

Jeg har fundet en rigtig fed app! Den app er en app der siger en top 100 over sange som er populære, og der er ikke kun fra et land. Du kan selv vælge land, og jeg synes det er super fedt at kunne gå ind og tjekke. Det er også en fed måde at opdage om der kommer nyt musik. Jeg gik ind på appen, for at se om jeg var bagud med nogle sange, som var populære som jeg ikke havde hørt endnu. Men sjovt nok dem jeg har flip med i øjeblikket, det var mange af de populære der var på listen, så er man da ikke helt bagud  med musikken. Jeg nævner lige top 9 af dem, det vil tage 100 år 😉

1. Happy Home –  Hedegaard.
2. I see fire – Ed Sheeran.
3. Jalousi -Medina.
4. Happy – Pharrell Williams.
5. Reather Be (feat. Jess Glynne)
6. Waves – Mr. Probz.
7. Dark Horse – Katy Perry.
8.Crazy – Christopher.
9. The man-  Aloe Blacc.

 

Hvilke sange hører jeg af dem/kan jeg lide?
1, 2, 3, 4, 6, 7, 8 & 9.

Som I kan regne ud har jeg en lidt blandet musiksmag, jeg kan lide det meste musik. Hvad hører I af musik? 🙂 Appen hedder Top 100 Hits.

Skriv et svar

