Lækker uge!

Jeg ved godt der ikke har været så meget aktivitet på bloggen i denne uge, men det er ikke fordi jeg ikke gider mere. Men jeg har simpelthen ikke rigtig haft tid til bloggen i denne uge, der er sket så meget. Jeg har været sammen med venner, veninder & familien. Der har været gang i den! Vi har bl.a. været i tivoli, ude at spise,  været i byen, trænet, nydt vejret, osv. Så det er virkelig fedt! Jeg har i hvert fald påsken, med nogle fantastiske mennesker! I morgen skal jeg have min tatovering nummer 2, og jeg glæder mig virkelig meget! Hvad det er for en tatovering vil jeg ikke afsløre endnu. Men hvis I vil følge lidt mere med i min hver dag, træning, osv, Så følg min Instagram @ Allimac92. Hvad har I lavet? 🙂

One thought on “Lækker uge!

  1. Hvor er det dejligt at du bare nyder livet og påsken, det er sådan det skal være søde.. Vi nyder virkelig også bare påsken.. Kæresten har haft næsten 14 dages ferie..

    Følger dig i forvejen på instagram 😛

    Det bliver sååå spændende med dine nye tatto..

    Krammer ❤

Skriv et svar

