Lidt om JustNikoline og blogging.

1530540_622024207854750_1732962932_n
Jeg har nævnt jeg er en del af en anden blog, men mange af jer ved ikke hvad det egentlig er for en blog. Jeg har jo denne blog (min helt egen blog), og så er jeg en del af en anden blog som er en del større end min egen blog. Jeg blogger ved begge blogge, som jeg hele tiden har gjort. Jeg er en del af JustNikoline, og vi er ved at gå lavet helt nyt design, og lave det hele om. Det hele er i gang lige nu, og jeg er rigtig spændt på resultatet! Jeg er i hvert fald rigtig glad for at være en del af det, og det er nogle super søde mennesker som er en del af det. Planerne for bloggen, de er super gode og jeg tror uden tvivl det bliver super godt i fremtiden, mere end det er i forvejen. Men JustNikoline er et stor blog for os bloggere, hvor vi alle sammen skriver indlæg, så der er ikke kun indlæg fra en person, men… Os alle der er en del af JustNikoline! Jeg ved faktisk ikke hvor meget jeg må fortælle til jer, så jeg vil ikke sige så meget omkring planerne, så måske bliver noget ændret når det nye  design er på plads? Hvem ved? 😉

 

Jeg har snart været blogger i 4 år, det er helt uvirkeligt. Så meget jeg har opnået, så langt jeg er nået. Jeg har oplevet mere end jeg troede jeg ville igennem blogging.  Jeg oplever stadig folk der tror blogging bare er skriveri… Dét synes jeg er lidt trist & sjovt på samme tid, de ved ikke hvad de går glip af!! ❤

Skriv et svar

