Hvad betyder min nye tatovering og hvad er historien bag den?

Jeg har lige fået lavet en tatovering og jeg har fået kommentar bl.a. her på bloggen, hvad den egentlig betyder og hvorfor det er en af mine drømme tatoveringer. Som I måske har set, så er min tatovering af romertal. Jeg kan godt lide romertal, og så har fået tatoveret en dato af romertal, og datoen er den dag min oldemor døde. Hun var noget helt specielt for mig! Jeg sad hjemme ved min farmor en dag, og jeg sagde til min farmor jeg ville have en tatovering som var et minde for min oldemor, og hun blev glad for den idé. Hun sagde det var en rigtig god idé, og så sagde jeg at jeg ville få den lavet, fordi det også betød/betyder meget for min farmor. Da min farmor så døde i december måned sidste år, så betød det rigtig meget for mig at få lavet den tatovering hurtigst muligt, fordi det var et ønske min farmor havde og jeg vidste det ville betyde noget for min farmor. Så min tatovering betyder virkelig meget for både min farmor  & jeg. Plus jeg holder hvad jeg lover/hvad jeg siger, og nu har jeg fået min tatovering lavet. Den betyder meget for hele familien, og ikke kun for mig. Det er et minde for livet! Jeg ville bare ønske jeg kunne vise den tatovering til min oldemor og farmor, men det kan jeg desværre ikke. Jeg elsker og savner jer for altid!

 

– Det er historien kort fortalt. 🙂

One thought on “Hvad betyder min nye tatovering og hvad er historien bag den?

Skriv et svar

