“Fall in love with the process…..” <3

foto (2)

Engang gik jeg ikke op i træning..
Det begyndte jeg på pludselig.
Det forandrede mig på utrolig mange måder,
som fx. et vægttab, vaner, min væremåde, synspunkter, osv.
Min livsstil blev forandret, og der kom resultater ud af det.
Jeg har tabt mig, og det har forandret mig på rigtig mange punkter..
Folk der bare siger træning bare er træning, det er det langt fra.
Den dag i dag kan jeg ikke leve uden min træning..
Elsker resultaterne der er kommet ud af det, og jeg stopper ikke.
Træning gør utrolig meget.. Jeg har ikke kun trænet for at tabe mig,
men jeg har bl.a. den fedeste fornemmelse af det, man bliver glad af det..

Kort sagt: Jeg er forelsket i denne livsstil og denne proces,
og resultaterne af det, de er bestemt ikke dårlige.

Skriv et svar

