Nogle informationer om mig.

Jeg må nok hellere skrive lidt information til mig selv til nye læsere, som ikke rigtig ved noget om mig 🙂

 

191080_4529387801459_618377724_o

 

Men jeg vil rigtig gerne gøre det på en lidt anderledes måde. Jeg har spurgt nogle af mine venner & veninder om de ikke kunne sige et par ting om mig som person. Og jeg siger tusind tak for de kommentar/ting mine venner og veninder har sagt om mig. Jeg har allerede sagt tak til dem, men et tak mere på bloggen skader jo ikke. 🙂 ♥

Men her kommer nogle ting der siger lidt om mig som person:

  • En der altid er der for sine medmennesker.
  • En der er god til at få folk i godt humør.
  • Du er en sjov person med god humor.
  • Du kan godt være en stædig person.
  • En ærlig person.
  • Et inspirerende menneske.
  • Perfektionist på nogle områder.
  • Musikelsker.
  • En der elsker at tage billeder.
  • Du kan lide at være kreativ.
  • En der går sin kost & træning.
  • En der kæmper for hvad du vil, og gir’ ikke så let op.
  • Du har et godt hjerte/du er et super godt menneske.
  • Du kan godt lide at være spontan.
  • Du kan godt være lidt flabet, men det er jo kun en god ting. 
Skriv et svar

