Lækker, nem & sund opskrift!

29012_10151595613502214_1177389262_n (1)

 

280 gram tun (2 dåser)
200 gram skyr
120 gram syltede drueagurker (4 stk)
60 gram løg (et lille)
2 spsk kapers
1 spsk dijonsennep
1 spsk tabasco
1 citron
salt og peber

Fremgangsmåde:
Hak løget fint. Kapers og drueagurker hakkes groft.
Bland tun, skyr, drueagurk, løg, og kapers i en skål.
Smag til med dijonsennep, tabasco, citronsaft, salt, og peber.
Server evt. på ristet rugbrød eller i grovbolle.

 

– Jeg fandt denne opskrift på nettet og jeg prøvede den – og jeg kan helt klart anbefale dét. Det er rigtig lækkert og meget nemt at lave! Dog er billedet ikke mit, men jeg har fået tilladelse til at låne det.

Lyder opskriften fristende? 😉

Skriv et svar

