En af mine drømme.

En af mine drømme er som mange andre unges mennesker er. Det er nemlig at flytte til Aarhus! Jeg elsker simpelthen at være der. Jeg var der i lørdags, og jeg bliver mere og mere sikker på det er min drøm. Byen er en god størrelse, der sker noget, elsker fællesskabet og livet som der er i dén by. Ikke fordi den by jeg bor i nu er dårlig, fordi det er den ikke. Men Aarhus er bare fantastisk. Heldigvis har jeg en god grund til at tage dertil også, og det er at jeg kender folk i byen. Det gør bare det er endnu bedre! Jeg ved i hvert fald at jeg gerne vil bo i Aarhus i fremtiden, men hvornår – dét er et godt spørgsmål.

Skriv et svar

