Michael Jackson, Justin Timberlake – Love Never Felt So Good

Jeg synes virkelig denne sang og video er god. Michael Jackson,  jeg elsker hans sange, det er så trist at han er død  nu. Han var klart en af de bedste – uden tvivl. Kan huske dengang jeg tog min børste i hånden og lod som om det var en mikrofon, og bare dansede rundt til Michael Jacksons sange. Det er faktisk lidt sjovt at tænke på.  Justin Timberlake gør det uden tvivl også godt! .Jeg har haft flip med denne sang de sidste par timer, haha.  Hvad synes I om sangen og videoen?

Skriv et svar

