Dejlig lille overraskelse. :)

foto
Min søster & nogle af hendes venner var i Tyskland for at handle, og jeg havde helt glemt at sige jeg ville have energidrik med. (Ja, jeg elsker energidrik), og havde spurgt min mor om hun ikke kunne spørger dem om de ikke kunne tage nogle med hjem, men hun havde sagt de var på vej hjem, og øv tænkte jeg. Men det var der ikke noget at gøre ved! Pludselig kommer min mor til mig, med en pose og siger værgso, og jeg ser det er energidrik. Så hun havde egentlig sagt til min søster hun skulle tage energidrik med hjem til min bror & jeg (ja, vi elsker begge energidrik), fordi hun vidste vi gerne ville nogle energidrik med dernede fra. Altså Tyskland. Så hun ville overraske mig med hun faktisk havde aftalt med min søster hun skulle tage med hjem alligevel. Dejlig overraskelse! 😀

Skriv et svar

