Jelling Musikfestival 2014.

Jeg har været stille i nogle dage nu, men det er simpelthen fordi jeg har været på festival. Det har været en god festival, fik mødt  nogle savnede personer, det var super godt at se jer igen. I ved hvem I selv er! Jeg fik set nogle forskellige koncerter, dog fik jeg kun taget billeder af Rasmus Seebachs koncert, beklager. Men jeg kan klart anbefale en af hans koncerter, han er simpelthen fantastisk, intet mindre. Det var ikke første gang jeg ser ham live, men han bliver bedre og bedre. Men Jelling festival har simpelthen været så heldige med vejret, vejret har været fantastisk, fantastisk stemning, fede koncerter og så er man sammen med vennerne og veninder, det er jo rigtig fedt!  Jeg fik taget lidt billeder, som I kan se under:


foto 5 (3)
foto 1 (4) foto 1 (5) foto 1 (6) foto 2 (2) foto 2 (3) foto 2 (4) foto 3 (2) foto 3 (3) foto 3 (4) foto 4 (1) foto 4 (2) foto 4 (3) foto 4 (4) foto 5 (2)

Skriv et svar

