Så er jeg tilbage!

Jeg ved godt der har været stille de sidste par dage, men det er slut nu. Hvorfor, jeg ikke har blogget – det vælger  jeg at holde privat. Men i disse dage, hvor jeg ikke har blogget. Der er jeg blevet mere sikker (mere end jeg var i vejen) på at jeg ikke skal stoppe med at blogge. Jeg har savnet at blogge! Nogle af dem jeg kender, de kan ikke se meningen ved at blogge og forstår egentlig ikke hvorfor jeg blogger. Jeg blogger ikke bare af én grund. Jeg blogger af mange grunde og det er fx. at jeg elsker at skrive. Det der er en god bonus, som jeg selvfølgelig er glad for. Det er at folk kan lide at læse det som jeg skriver og det jeg lægger ud på bloggen. Men alt det der har fulgt med at blogge, fx. at møde nye mennesker gennem blogging. Altså andre bloggere. Jeg har også fået beskeder som jeg inspirere andre fx, og jeg elsker at inspirer andre, og elsker personligt selv at få inspiration. I er i hvert fald fantastiske, og tusind tak for beskederne. Jeg håber I har det godt ❤


foto (6)

Skriv et svar

