Hvordan går det med mit vægttab og min træning?

“Hvordan går det med din træning & dit vægttab?”
“Hvad spiser du og hvordan gør du?”
“Drikker du proteindrikke efter træning?”

– Jeg kan blive ved med at sige de spørgsmål jeg får, og har intet imod de spørgsmål overhovedet. Men tror jeg vil skrive lidt om det hele. Har I flere spørgsmål, så spørger bare! 🙂

Hvordan går det med min træning og mit vægttab?
Det går faktisk godt. Men jeg er nået til det punkt hvor det er blevet svært at komme af med det sidste. Det skal forståes sådan at ligemeget hvad man gør, så reagerer kroppen ikke på samme måde som i starten, det er mere svært at tabe sig. Så det er ikke svært som i at jeg falder i hele tiden, eller jeg ikke træner og spiser sundt. Nogle vil måske opgive når det kan være så svært når man er nået til det punkt, men jeg opgiver i hvert fald ikke. Jeg træner, spiser som man nu skal, og det skal forståes sådan at jeg giver mig selv lov engang imellem til at spise lidt usundt. Det vigtigste er at man ikke gør det alt for tit. Og at man fx. dagen efter giver den ekstra gas med træningen. Men selvom det er svært at komme af med det sidste, så er det stadig vigtigt for mig at fokuser på kosten. Det er jo ikke kun hvad man vejer, som man skal fokuser på – også kosten. Kosten er mindst ligeså vigtigt som træning. Men jeg er tæt på mit mål, og det er jeg rigtig glad for. Glæder mig til jeg er mål! Men når jeg er færdig med mit vægttab, stopper jeg ikke med at gå op i kosten og min træning. Det er blevet en del af mig og det er jeg rigtig glad for! 🙂

Hvad spiser jeg og hvad gør jeg? 
Ganske enkelt. Jeg spiser sundt og jeg træner 🙂 Et godt råd: Prøv at drop slankekure, og gør det til en livsstil – ikke en pligt. Jeg har selv prøvet slankekure og nogle har da også hjulpet, men en sund livsstil er altså bedst! Måske går det mere langsomt, men det er sundere og bedre i længden.

Drikker jeg proteindrikke efter træning?
Ja, det gør jeg.

Skriv et svar

