Fantastiske dage <3

Lige pt.  er der ikke de længste indlæg, og det beklager jeg. Det er fordi jeg bl.a. lige har været i København & Aarhus. Jeg har været sammen med nogle venner & veninder. Det har været super hyggeligt, det har været rart at se nogle savnede mennesker! I dag fik jeg smagt det der Frossen yoghurt for første gang i Aarhus. Jeg har længe gerne ville prøve at smage det, bl.a. fordi det er blevet så populært – og jeg forstår egentlig godt hvorfor! Det smager jo rigtigt godt.  Der er 6 forskellige frossen youghurt, hvad jeg har læst om. Hvilke 6 har I smagt hvis I har smagt? Dem der ikke ved hvad det er. Det er frossen yoghurt, hvor du  kan vælge alt muligt lækkert til putte oveni din frosne yoghurt. Jeg kan helt klart anbefale det, hvis I ikke har smagt det før. Jeg håber I har haft en god dag! ❤

 

foto (11)Frossen yoghurt.

 

foto (12)
Aarhus.

Skriv et svar

