Anmeldelse af “En flænge i himlen.”

efih

Jeg har lige været i biografen og se “En flænge i himlen” med en veninde, og jeg kan virkelig anbefale jer at se den. Den er virkelig fantastisk! Jeg elsker når en film er tankevækkende, og det må man sige den er. Nogle af de kommentar der kom i filmen, de var et lille godt grin, men den var virkelig også trist. Den skal virkelig ses, jeg ville i hvert fald ikke have noget imod at se den igen!  Jeg fik den anbefalet af en af mine venner, da jeg sagde at jeg ikke havde set den.  Har I set filmen? Hvis ja, hvad synes I om den så?

Skriv et svar

