Teater: “Den Lille Havfrue.”

Jeg har i dag været i Horsens og se et teater stykke – nemlig “Den Lille Havfrue”. Jeg synes det er et super godt stykke! Jeg kender 2 personer der er med i, og at se dem leve sig ind i det skuespil og se dem gør noget som de brænder for – det er super fedt. I det hele taget at se dem alle sammen, gør noget de brænder for og nogle af dem kom endda lang vejs fra. Men det var super fedt at se hvordan det hele foregik, deres fællesskab, deres arbejde, osv. Jeg er i hvert fald rigtig glad for jeg fik den mulighed for at komme derhen! Jeg interesser mig ikke for teater, i hvert fald ikke på samme måde som dem som var med skuespillet. De har kun haft en uge til at øve sig i, og på lørdag går det løs med forestillingen, og jeg synes helt klart det er værd at tage hen og se. Det er i Horsens Ny teater det sker, så hvis I har tid og har mulighed for det, så kan jeg anbefale det. Det koster 50 kroner pr. person! Billetterne kan købes på http://www.hnt.dk. Her er nogle billeder fra i dag derfra:


kjl
nk Unavngivetkj Unavngivetkkk Unavngivetlghg Unavngivetljkl ælkFotograf: Jeppe Vind.

 

Skriv et svar

