Fifty Shades Of Grey – Official Trailer

Jeg er en af de mange mennesker der har læst serien “Fifty Shades Of Grey”. Da jeg så hørte de ville lave en film, tænkte jeg bare: “Den skal jeg se!!”. Jeg har næsten lige set traileren (Det er traileren I kan se i indlægget) og nu glæder jeg mig bare endnu mere. Der er virkelig lang tid til næste år, øv. Skal I se filmen når det er, og har I læst bøgerne? Jeg kan klart anbefale at I læser bøgerne inden I tager i biografen og ser den, men det er selvfølgelig jeres eget valg. 🙂

Skriv et svar

