Træning og kost.

Nu er jeg jo en person der går op i træning, går op i min kost, osv. Som I nok også har fundet ud af. Jeg har tabt mig, og folk kommer med kommentar omkring det, og det er nogle gode nogen. Jeg bliver rigtig glad for når folk nævner noget omkring det, især når folk siger jeg ikke burde tabe mig mere. Men når jeg kommer med kommentaren, om jeg ikke er færdig endnu – så forstår folk det egentlig ikke 100% altid. Når folk spørger hvor meget jeg stadig vil tabe mig, så ved jeg det ikke 100%, men man har vel sine mål omkring dét. Men nu træner og går jeg jo heller ikke kun op i min kost pga. mit vægttab. Men mest fordi træning er meget mere end vægttab for mig, det gør mig glad. Jeg vil ikke tilbage til mig gamle jeg (Dengang jeg vejede mere & mine gamle vaner.) Grunden til mange bliver trænings freaks eller går meget op i det når man har tabt sig, er det jo fordi det er blevet en del af en og fordi man ikke kan undvære det. Nogen siger jeg går for meget op i det, men hvornår går man for meget op i det? Hvornår bliver man fanatisk? Fordi jeg synes bestemt ikke jeg er fanatisk. Jeg giver mig selv lov, det er jo ikke fordi jeg aldrig giver mig selv lov eller fx. ikke kan nyde en aften hvor jeg spiser usundt. Sådan er det jo slet ikke! Når jeg giver mig selv lov, så træner jeg “bare” ekstra hårdt. Jeg skal jo ligesom også have lov til at leve livet og give mig selv lov. Ellers bliver det for surt..Jeg har fx. lige spist en snickers! Og nej det er ikke store sager eller noget i skal tænke “Wow!” over, fordi I er sikkert pisse ligeglade rent ud sagt, men det jeg prøver på at sige er: Jeg giver mig selv lov engang imellem, selvom jeg går op i min kost & træning!

Skriv et svar

