Anbefaling: Frosne vindruer..

foto (18)
Jeg læste om en der anbefalede frosne vindruer, hvis man havde lyst til lidt lækkert. Dét havde jeg aldrig hørt om! Jeg blev da nysgerrig og ville prøve det. Nu har jeg smagt det, og jeg kan ærlig talt godt forstå hun anbefalede det til folk.. Jeg synes faktisk de smager bedre når de er frosne end når de ikke er! Jeg puttede vindruerne i min fryser i et par dage (læste jeg man skulle, men det er jo ens eget valg hvor længe de skal være i fryseren). Det er ganske enkelt, og det smager godt.

Skriv et svar

