Billeder fra Mads Langer koncert.

Jeg har været til koncert med Mads Langer med en veninde, det var super hyggeligt og (undskyld mit sprog..) men hold nu kæft det var en fed koncert! Fantastisk musik, fantastisk stemning og fantastisk selskab, jeg havde i hvert fald en fantastisk aften ❤ Jeg elsker Mads Langer’s musik, og har længe ville gerne ville se ham live, og i dag så jeg ham så live og det er bestemt ikke sidste gang! Jeg kan helt sikkert anbefale en koncert med ham og bandet. Jeg tog nogle billeder, men det er ikke de bedste! I kan se nogle af dem her:


foto (25)
foto (13) foto (19) foto (20) foto (21) foto (22) foto (23) foto (24)

Skriv et svar

