Anbefaling: Mavala Double-Lash.

Har du tørre øjenvipper og knækker de let? Så synes  jeg du skal prøve dette Mavala Double-Lash.
Jeg bruger personligt selv Mavala, og det virker. I hver fald for mig!  Jeg havde en periode hvor mine øjnevipper var tørre og de knækkede let. Men jeg hørte at det var meget normalt når vejret havde været varmt i lang tid/længere periode, men de anbefalede mig alligevel denne – og jeg er glad for den anbefalede mig den. Jeg bruger den ikke hver dag mere, men kun et par gange i ugen. Dét fungere fint og mine øjenvipper er fine igen, hvilket er rigtigt dejligt. 😀 Tror jeg gav 199,- for den, men den holder også i lang tid. Især hvis man ikke bruger den hver dag! Du påføre den ligesom du gør med mascara og du har det på natten. Det er jo smart! Jeg kan i hvert fald helt klart anbefale den. Men!! Den virker ikke med det samme, der går lige lidt tid, før man kan se forandringer. Just sayin’ 🙂 

serum

Billedet er fra www.lookfantastic.com.

Skriv et svar

