1 år <3

I dag d. 14. september fylder min mindste nevø 1 år. Jeg kan slet ikke forstå det! Tiden går virkelig stærkt, og jeg kan ikke fatte det allerede er et år siden. Men 1 år er gået! Han bliver bare mere dejlig for hver dag der går, og vil ikke undvære ham og hans storebror (min ældste nevø) for noget! De 2 er mine guldklumper, og elsker dem ubeskriveligt! Aldrig uden dem, de to kan altid få et smil på læbe. Jeg vil altid passe på jer, være der for jer og beskytte jer! 🙂  Men tillykke med fødselsdagen, Trut..  Håber du får en god fødselsdag! ❤


10561602_10204841308541575_1369685292671741717_n

Skriv et svar

