Nyt udseende til din iPhone?

fkgfdl


Synes I jeres iPhone er lidt kedelig? At den trænger til at blive piftet lidt op? Så er  et skin til iPhone måske løsningen. Jeg  synes i hvert fald at det er smart! Du skal putte skinnet på i siderne, bagpå og foran.  Man kan ikke se det på billedet, og beklager jeg ikke har andre billeder af dét. Der er bedre og andre billeder her, og skin på hjemmesiden/siden er også det skin på billedet øverst. Prisen er 139,- Jeg har testet det lidt, og jeg synes faktisk det er holdbart. Mit er i hvert fald  ikke faldet af endnu 🙂 Og jeg har haft mit på i et stykke tid nu.  Der er flere forskellige slags skins på deres hjemmeside, så synes da I skal tjekke det ud, hvis I har lyst.

//

Skriv et svar

