Adventsgaver.

foto (27)
Så har jeg modtaget mine adventsgaver fra en anden blogger, og glæder mig til at åbne dem. Jeg er med i Bloggeradvent, hvor vi er nogen bloggere som skal sende adventsgaver til hinanden. Jeg kan slet ikke fatte det er december lige om lidt. Kan I det? Tiden går virkelig stærkt. 🙂

One thought on “Adventsgaver.

  1. Jeg forstår heller ikke at det allerede er på søndag det er advent og at December kommer lige bagefter.. Glæder mig helt vildt.

    Dine pakker ser super søde ud.. ❤
    Glæder mig til at se hvad du får… og hvad alle får..

    Knus ❤

Skriv et svar

