Aarhuspigen.

Jeg så dette citat på Instagram, og jeg grinte lidt da jeg så citatet. Fordi citatet passer lidt på mig! Det sagde en som jeg kender også. 🙂 Jeg bor desværre ikke i Aarhus, men jeg elsker Aarhus og kommer der så tit som muligt. Jeg elsker virkelig den by! Jeg har venner og veninder som bor i Aarhus, så det er jo fantastisk. Fandt citatet igennem @aamosen på Instagram. Tror faktisk billedet/citatet er “kendt” som Aarhuspigen, men jeg er ikke sikker. Hvis man f.eks. søger på “Aarhuspigen” på Instagram  dukker citatet nemlig op.

foto (12)

Skriv et svar

