Et af mine mål.

Jeg er en person der går op i min træning og kost som I har fundet ud af, og så kan jeg rigtig godt lide at have mål indenfor min træning og ikke “bare”  træne. Jeg har jo haft et mål og det har jeg egentlig stadigvæk, men dét mål nærmere sig mere og mere. Jeg er dog ikke helt i mål endnu! Men jeg har gået og tænkt på hvad mit næste mål skulle være indenfor træning, og så er jeg kommet frem til jeg vil gennemfører et halvmaraton og på længere sigt et helt maraton.

Jeg har snakket med nogen jeg kender omkring dét, og nogle af dem har selv haft tanken. Altså at de vil gennemfører et halvmaraton på et tidspunkt. Og de har også sagt “Go for it” og hvorfor ikke gør det til virkelighed? “Don’t wish for it, work for it!”. Elsker dét citat! 🙂

Har I nogensinde overvejet at løbe et halvmaraton eller et maraton? 🙂

Skriv et svar

