Motivationsord!

“Utrolig hvad en lille uges pause kan gøre af positive ting jeg var kørt surt i kosten og havde ondt i hele kroppen. Jeg har i en uge spist hvad jeg ville efter nærmest at have været på diæt i et år og jeg har kun trænet stille og roligt.
Nu er motivationen i top igen, kroppen har fornyet energi og jeg har kunne tage mere vægt på i mine øvelser tror bestemt kroppen og sindet har brug for nogle små pauser en gang i mellem! God træning til alle derude.”

Dét var der en der´skrev inde på en side omkring træning og kost. Og jeg giver personen ret! Jeg synes det er super  vigtigt man kan give slip engang imellem og ha’ det godt med det, da træning hurtig bliver en besættelse for mange. Verden falder ikke sammen fordi man tager en lille pause. Det var der f.eks også en der skrev på siden, og jeg er helt enig!

qouteBilledet er fra gruppen omkring træning og motivation.

Skriv et svar

