26. januar.

Så blev det mandag. Jeg håber I har haft en fantastisk weekend. Jeg har haft en super god weekend! Jeg har bl.a. været i Aarhus sammen med nogle venner og veninder, og det var rigtig hyggeligt som altid. Plus der er købt billetter til Fifty Shades of Grey, kan ikke vente! Glæder mig til at se den med min veninde. Jeg håber virkelig den er god, men jeg vil ikke sætte mine forventninger alt for højt, fordi det er ikke altid de er gode til at få deltaljer  fra bøgerne i filmene i det hele taget. Så vil jeg hellere bliver overrasket end skuffet. Skal I se den og glæder I jer til at se Fifty Shades of Grey? 🙂

 

foto (16)

Skriv et svar

