Lad vær’ med at sige jeg er fanatisk! :)

Jeg har i et stykke tid gået rundt og tænkt på om jeg skulle skrive dette indlæg eller om jeg skulle lade vær. Folk der kender mig, de ved jeg går op i min kost & min træning. Og det gør jeg også! Men at nogen folk kalder mig fanatisk, det er jeg ikke. Jeg giver mig selv lov engang imellem! Jeg ville køre surt i det, hvis jeg aldrig ga’ mig selv lov. Når man har tabt sig nogle kg, som jeg har – så har man brug for at tage “pauser” fra dét. Men det betyder ikke at jeg ikke går op i min træning og min kost. Fordi det gør jeg stadigvæk og det vil jeg altid gøre. Det er blevet en del af mig, og det er jeg rigtig glad for. Nu har jeg tabt ca. 20 kg. indtil videre (det svinger lidt bl.a. pga. min styrketræning), og hvis jeg f.eks tager i byen med nogle venner og veninder og får noget at drikke eller noget god mad. Så tager jeg jo ikke de 20 kg. på igen! Mange (F.eks dem som er i gang med at tabe sig) får dårlig samvittighed efter en bytur. Hvis jeg har været i byen med nogle venner og  veninder, så giver jeg den bare ekstra gas med træningen efter og hvis man har styr på den sunde kost efter, så er det intet problem. Jeg har det bare sådan: Jeg har som sagt tabt mig de 20 kg. ca. indtil videre, jeg giver mig selv engang imellem, er ikke fanatisk – og jeg taber mig stadigvæk. Jeg kan se fremskridt! (Med min træning og vægttab).

Det jeg bl.a. vil med dette indlæg, det er at fortælle at jeg ikke kun har træning og sund kost i mit hoved. Jeg er så træt af folk på diverse blogge, Instagram, osv. de prøver at vise de ikke falder i, eller er usunde engang imellem, at de er er sunde ALTID. Det kan godt ske der er nogle der gør det, og respekt for det. Men forstå mig ret. Folk gør tingene på forskellige måder, da vi jo er forskellige og heldigvis for det.

Skriv et svar

