Fordomme.

Sidder og undrer mig lidt over fordomme, og hvor meget de ødelægger i denne verden. At have fordomme, gør at man ikke giver mennesker en chance, at man ikke lære dem at kende, og måske derfor går glip af et venskab eller kærlighed, eller måske bare forståelse. Jeg har så mange i min omgangskreds. De har ikke fordomme, og det har jeg heller ikke.. Jeg gir’ alle en chance, jeg tror på at alle mennesker er værd at lytte på, at alle indeholder noget godt, og at vi er smukke på hver vores måde.. Det betyder at jeg i dag har et kæmpe netværk af forskellige mennesker i mit liv der hver især har et fantastisk livssyn og som bare er der og som på hver deres måde bringer en masse godt ind i mit liv. Jeg har fx. en af mine venner, vi er meget forskellige. Men de ting vi er forskellige på, det har gjort mig nysgerrig og han har fortalt mig en masse ting fra hans liv. Jeg synes det er spændende, og jeg har da lært nogle ting. Jeg er i hvert fald glad for jeg ikke er en af dem med en masse dumme fordomme der ikke giver folk chancer. Tænk hvis jeg var en af dem, så er der nogle af de venner og veninder jeg har, der ikke havde været i mit liv – og det er nogle som jeg absolut ikke har lyst til at undvære i mit liv. 

 

Skriv et svar

